HİZMETLERİMİZ
İntermodal Taşımacılık
Intermodal yük taşımacılığı, mod değiştirirken yükün kendisinin herhangi bir şekilde elleçlenmeden, birden fazla taşıma modu (örneğin, demiryolu, gemi ve karayolu) kullanılarak intermodal bir konteyner veya araç içinde taşınmasını içerir. Yöntem, kargo elleçlemeyi azaltır ve böylece güvenliği artırır, hasar ve kayıpları azaltır ve yükün daha hızlı taşınmasını sağlar. Karayolu taşımacılığına göre azaltılmış maliyetler, kıtalar arası kullanım için en önemli faydadır. Bu, daha kısa mesafelerde karayolu taşımacılığı için azaltılmış zamanlamalar ile dengelenebilir.
DAHA DÜŞÜK MALİYETLER
Komple konteynere ihtiyaç duymayan bir ihracatçı, tam yük ve grupaj rejimlerinin kombinasyonuna izin vermesi sayesinde intermodal taşımaya başvurabilir.
ÇEVİK LOJİSTİK OPERASYONLAR
Yükleme birimlerinin kullanılması, malların taşınmasını azaltır, daha az işçilik gerektirir, bir araçtan diğerine aktarımı basitleştirir ve yükleme ve boşaltma sürelerini azaltır.
YÜK İZLEME VE RİSK AZALTMA
Eşyalar birbirinden ayrılmadığı için bir araçtan diğerine geçerken bile çok kolay bir şekilde yerleştirilebilirler. Kargo üniteleri mühürlü olduğu için de varış yerine ulaşana kadar kabin açılmamakta, kırılma, kaybolma veya çalınma gibi kazalar çok nadir olmaktadır. Daha basit resmi prosedürler. CTU’ların mühürlenmesi gümrük prosedürlerini, kontrolleri ve teftişleri hızlandırır, bekleme ve seyahat süresinden tasarruf sağlar ve bunların tümü teslimat sürelerini optimize eder.
DENETİMLER SIRASINDA BASİTLİK
Kargo, kapalı ve mühürlü olarak taşındığı için genellikle daha az denetime tabi tutulur.
ÇEVRESEL FAYDALAR
Malların paketlenmesi ve paketlenmesinden tasarruf, kargo birimi başına düşen enerji tüketimi ve kullanılan araçların/araçların CO2 emisyonlarının en aza indirilmesi, daha küçük bir nakliye karbon ayak izi ve daha sürdürülebilir bir model ile sonuçlanır.
Avantajları, intermodal taşımacılığın her bir taşıma türünün en verimli kombinasyonunu garanti ederek her birinden tam olarak yararlanarak basitçe özetlenebilir:
• Karayolu taşımacılığının esnekliği ve kapıdan kapıya kabiliyeti.
• Dakiklik, uzun mesafelerde hız ve demiryolu taşımacılığının sürdürülebilirliği.
• Düşük fiyatlar ve büyük hacimli deniz taşımacılığı taşıma yeteneği.
A+ TİPİ PERDELİ ÜNİTE: BAMBU AĞACINDAN ZEMİN KAPLAMA
DIŞ ÖLÇÜLER / EXTERNAL DIMENSIONS
Uzunluk / Length: 13716 mm
Genişlik / Width: 2550 mm
Yükseklik / Height: 2896 mm
İÇ ÖLÇÜLER / INTERNAL DIMENSIONS
Uzunluk / Length: 13551 mm
Genişlik / Width: 2450 mm
Yükseklik / Height: 2468 mm
KAPAK AÇILIMI / DOOR OPENING
Kapı Genişliği / Door Width: 2420 mm
Kapı Yüksekliği / Door Height: 2355 mm
YAN AÇILIM / SIDE OPENING DIMENSIONS
Uzunluk / Length: 12620 mm
Yan Giriş Yüksekliği / Height Under Pelmet: 2368 mm
KAPASİTE / CAPACITY
81 m3
Europalet (1200mm x 800mm) 33
Iso palet (1200mm x 1000mm) 26
DERECELENDİRMELER / RATINGS
Maksimum brüt ağırlık / Max. gross weight: 34000 kgs
Maksimum yük / Max. payload: 28085 kgs
Dara ağırlığı / Tare weight: 5915 kgs
A TİPİ PERDELİ ÜNİTE: MDF ZEMİN KAPLAMA
DIŞ ÖLÇÜLER / EXTERNAL DIMENSIONS
Uzunluk / Length: 13716 mm
Genişlik / Width: 2550 mm
Yükseklik / Height: 2896 mm
İÇ ÖLÇÜLER / INTERNAL DIMENSIONS
Uzunluk / Length: 13551 mm
Genişlik / Width: 2450 mm
Yükseklik / Height: 2468 mm
KAPAK AÇILIMI / DOOR OPENING
Kapı Genişliği / Door Width: 2420 mm
Kapı Yüksekliği / Door Height: 2355 mm
YAN AÇILIM / SIDE OPENING DIMENSIONS
Uzunluk / Length: 12620 mm
Yan Giriş Yüksekliği / Height Under Pelmet: 2368 mm
KAPASİTE / CAPACITY
81 m3
Europalet (1200mm x 800mm) 33
Iso palet (1200mm x 1000mm) 26
DERECELENDİRMELER / RATINGS
Maksimum brüt ağırlık / Max. gross weight: 34000 kgs
Maksimum yük / Max. payload: 28130 kgs
Dara ağırlığı / Tare weight: 5870 kgs
XL yüksek hızlı tren için onaylıdır / EN 12641-2